اخبار, رویداد

رویداد اپل در 8 مارچ

رویداد اپل

کمپانی اپل برای رویداد بزرگ بعدی خودش در تاریخ 8 مارچ 2022 ساعت 10 صبح به وقت اقیانوس آرام دعوت کرده . این رویداد اپل به صورت آنلاین پخش خواهد شد و هرکس میتواند این رویداد را از طریق سایت اپل دنبال کند . 
این دعوت ها شامل یک لوگوی اپل که به شکل ورودی تونل نئون شکل است میباشد که میگوید بهترین کارایی. و شایعه شده که کمپانی اپل تعداد زیادی دستگاه برای ارائه به بازار امسال دارد .
شرکت بلومبرگ گزارش کرده که حتی با اتفاقات مربوط به اکراین , این کمپانی اپل همچنان قصد دارد .که رویداد خودش را در تاریخ 8 مارچ برگزار کند .
این کمپانی میتواند از این فرصت برای معرفی سری جدید آیفون ها با قابلیت اتصال به شبکه .5G , ایرپاد های آپدیت شده با مشخصات بهتر و مک های جدید با چیپ های ساخت اپل , استفاده کند .
اپل سعی کرده در چند وقت اخیر کلیه مک های خود را تازه کرده و از چیپ های ساخت خودش .به جای چیپ های پردازنده اینتل استفاده کند . احتمالات زیادی برای کاپیوتر های جدید وجود دارد , مثل مک بوک پرو های جدید , مک مینی های .قوی تر , مک بوک ایر طرح جدید یا آی مک های مدل جدید . البته این کمپانی قصد ندارد تمام این محصولات را همزمان با هم منتشر کند پس باید چند روزی صبر .کنیم تا اطلاعات جدیدی بدست بیاوریم .
Apple’s next event is March 8 | TechCrunch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *